VORES BETINGELSER
Betingelser ved leje af Bartender(e) & mobil-cocktailbar:
Særlig corona-betingelse: Kunder, som har bestilt efter d. 01 Januar 2021, har gratis ombooking til ny dato inden for 18 måneder, hvis forsamlingsforbuddet gør, at arrangementet ikke kan afholdes grundet begrænsning i antal tilladte deltagere.
Aftalen for leje af bartendere med mobil cocktailbar er bindende fra det tidspunkt, at kunde har udfyldt oplysningerne i bestillingsformularen, har godkendt betingelser i formularen og klikket på “gennemfør min bestilling”. Herefter modtager kunde en foreløbig bekræftelse fra BartenderBar ApS på mail.
Når kunde har klikket på “gennemfør min bestilling” frasiger kunde sig fortrydelsesret, i overensstemmelse med forbrugerombudsmandens net-tjek (Punkt 12, bilag C, §18, stk. 12).
Kontrakten er indgået med sædvanligt forbehold for force majeure (Strejke, lockout eller anden arbejdsstandsning, krig ildsvåde, orkan, storm, ulykkestilfælde, epidemier, havari eller anden former for materielle skader), ensbetydende med at BartenderBar.dk ikke er forpligtet til at levere ydelsen såfremt der offentliggøres et ministerielt forbud for afholdelse af arrangementet. BartenderBar.dk’s betalingsbetingelser er stadigvæk gældende ved force majeur. Det påhviler BartenderBar.dk at træffe foranstaltninger, der kan sikre levering til aftalt tid, uanset forsinkelser eller aflysning af transportmidler.
BartenderBar.dk sørger altid for at flytte udstyr fra gaden og ind til stueplan. I situationer, hvor der, under leverancen, skal bæres udstyr op af trapper vil opgaven varetages af BartenderBar.dk mod ekstra betaling. I tilfælde, hvor der er elevator til stede, vil der ikke forekomme et ekstra gebyr for indbæring. Betalingen for indbæringen afhænger af antallet af etager, samt leverancens størrelse.
En etage regnes fra 4 trin og opefter og en høj stue regnes som en etage. Såfremt at BartenderBar.dk er nødsaget til at parkere mere end 20m fra lokationen og det ikke er muligt at transportere på hjul pålægges indbæringsgebyr svarende til 1 etage. Det samme er gældende for indbæringer på over 40m, hvor der kan transporteres på hjul, med mindre andet er aftalt på forhånd.
Betalingen foregår efter at bekræftelsen er sendt fra BartenderBar.dk til kunde. Betalingen foregår via en faktura inden afholdelse af arrangementet, med mindre andet er aftalt. Betalingen foregår i 2 rater, hvor 1. rate betales inden for 8 dage efter bekræftelsen er sendt. Den resterende del (2. rate) betales senest 10 dage før afholdelse af arrangementet.
Ved afmelding inden for de første 30 dage efter bekræftelse af aftalen, betales halvdelen af det aftalte beløb. Efter den 30. dag (dag 31) efter aftalebekræftelsen , er BartenderBar.dk berettiget til det fulde beløb. Såfremt at arrangementet afholdes inden for 30 dage efter afbestillingen er modtaget, er BartenderBar.dk berettiget til det fulde beløb. Alle aflysninger skal sendes skriftligt til kontakt@bartenderbar.dk før aflysningen er gældende.
Det kan forekomme at BartenderBar.dk’s chauffør afleverer varer og udstyr på lejer/købers festlokation før BartenderBar.dk’s bartendere er ankommet til festlokationen.
Konsumering af drikkevarer foregår udelukkende og alene i det leverancetidsrum som er aftalt mellem lejer/køber og BartenderBar.dk. Der må derfor ikke konsumeres før og efter leverancetidsrummet. Eksempelvis i tidsrummet mellem leverancens afslutningstidspunkt og afhentning og nedpakning af varer og udstyr hvor BartenderBar.dk’s personale ikke er til stede, eller ved separat levering af varer og udstyr før personalet ankommer til leverancens start.
I tilfælde af der forekommer ekstra omkostninger på selve aftenen (forlængelser, ekstra optalte kuverter o.lign.) vil kunden efterfaktureres af BartenderBar.dk. Såfremt at omkostningen overstiger ordrens pris med 25 % påkræves en straks overførsel, før at serveringen kan påbegyndes/fortsættes.
Alle forlængelser på aftenen aftales med BartenderBar.dk senest 30 minutter før det oprindelige slut tidspunkt. Forlængelsesprisen tager udgangspunkt i antallet af det bestilte kuverter med mindre andet aftales på selve aftenen. Forlængelsen forekommer først ved skriftlig bekræftelse af kunden, hvori forlængelsens længde, samt pris bekræftes.
Det er kunde/lejers ansvar at oplyse BartenderBar.dk de korrekte oplysninger vedrørende antallet af gæster. Ved ankomst foretages en optælling af alle deltagere af BartenderBar.dk, hvilket vil være det endegyldige antal gæster, der opkræves betaling for. Gæster i alderen 16 år og opefter indgår i gæsteantallet (deltagere under 16 år indgår i optællingen, hvis de anvender baren). Yderligere betaling for de ekstra optalte gæster vil blive faktureret med en faktor 2*.
*Faktor 1: Aftalt kuvertpris. Faktor 2: Kuvertprisen x 2.
Bartendernomineringen er som udgangspunkt altid 1 bartender til 40 gæster. Alt efter arrangementets størrelse og sammensætning, kan bartendernomineringen variere efter aftale med BartenderBar.dk.
BartenderBar.dk kan ikke garantere for at løbe tør for ingredienser til de hyppigst konsumerede cocktails til arrangementet. Eksempelvis hvis der primært konsumeres 3 (eller derunder) ud af de 6 udvalgte cocktails. Ved forlængelse af bartiden på afholdelsesdagen, vil der være større risiko for at løbe tør for ingredienser.
BartenderBar.dk er berettiget til at undlade at servicere selskaber, ifald arrangøren (lejer/køber) ikke opfylder sine forpligtelser. I sådanne tilfælde, såvel som i tilfælde af at BartenderBar.dk efter at have indfundet sig, hindres i at arbejde/servicere som aftalt, er BartenderBar.dk alligevel berettiget til fuldt honorar.
Efter bekræftelse af aftalen, må gæsteantallet maksimalt nedjusteres med 20 % af det først opgivne gæsteantal. Seneste regulering af det endelige gæsteantal, skal ske senest 14 dage før arrangementets afholdelsesdato. Såfremt at arrangementet er bekræftet med 14 dage, eller under, til afholdelsesdatoen kan gæsteantallet ikke ændres gebyrfrit.
Såfremt lejer/køber mener, at BartenderBar.dk ikke lever op til den indgåede aftale, er lejer/køber forpligtet til at kontakte BartenderBar.dk under leverancen. Dette skal ske via en opringning på telefonnummer 70444490. I tilfælde af, at lejer/køber mener at der er en misligeholdelse af den indgåede aftale, og undlader at kontakte BartenderBar.dk under leverancen, frafalder et eventuelt kompensations-gebyr. Ligeså frafalder eventuel kompensation, såfremt aftalen forlænges på selve dagen for leverancen.
Lejer/køber er erstatningsansvarlig for enhver skade der forårsages på den lejede/lånte cocktailbar, hvis dette forvoldes ved uforsvarlig adfærd af den lejede cocktailbar. Dette gælder både i ædru og alkoholiseret tilstand. Derudover er lejer/køber erstatningsansvarlig for smadrede glas på aftenen. BartenderBar har ret til at indkræve 25 kr. pr. ødelagt glas efter arrangementet. Dette gælder både ødelagte og manglende glas ved optælling efterfølgende.
BartenderBar.dk er ikke erstatningsansvarlig over for skader, plamager eller mærker på gulve eller vægge. BartenderBar.dk anbefaler at man tildækker gulve og/eller skrøbelige overflader med underlag, så baren, varer og medbragt udstyr placeres på underlag. Vær opmærksom på at de medbragte is tønder kan udskille kondens, og derfor anbefaler vi at tønderne placeres på underlag eller væk fra skrøbelige overflader. BartenderBar.dk er ikke erstatningsansvarlig i henhold til aftale ved brand, vandskade eller funktionssvigt til arrangementet.
BartenderBar.dk er ikke forpligtet til at foretage reparation eller udskiftning af det lejede materiale i lejeperioden, såfremt at skader skulle forårsages af lejer/køber.
SE VORES KATALOG
BEREGN DIN PRIS